11.14.2016

Ajattelin, että

...mulla olis tänne vaikka mitä kirjoitettavaa, etenkin jos kirjoitan ihan vain lyhyitä asioita, mutta paskanmarjat.

Ei silti ole.

Oikeastaan haluaisin sanoa, että mua ahdistaa kun ihohuokoset on viime aikoina muuttuneet suuremmiksi. Mutta voiko niin sanoa, kun oikeastaan pitäisi ahdistaa Trump? Trumpille en mitään voi, enkä huokosillekaan, mutta jälkimmäiset katsoo mua peilistä joka helvetin aamu. (Toistaiseksi voin ilokseni sanoa, että ensinmainittu ei katso.)

Niin siis sitä vaan, että olen löytänyt itsestäni turhamaisen, ihohuokosista huolestuneen puolen, ja lisäksi havainnut, että näille asioille on niin helppo virnistellä kun on 25. Ei mulla muuta.

2 kommenttia

  1. En tiedä lohduttaako tämä, mutta minäkin olen huolissani ihohuokosistani, jopa siinä määrin, että tilasin intternetistä Konjac-sienen, tai joku sinne päin se oli, jolla hinkkaan iltaisin naamaani, koska samassa intternetissä joku todisti, että hänen ruusufinninsä ei ole koskaan voinut paremmin kuin hänen aloitettuaan sienellä hinkkaamisen, ja sitten ajattelin, että ehkä se toimii ilman ruusufinniäkin.

    Nyt en yhtään tiedä tuliko tuosta järkevä lause kun tämä laatikko on niin pikkuruinen, että menetin sen hallinnan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenko ikinä sanonut sulle, että hauskuus todella on sun juttu? Se vaikuttaa niin vaivattomalta kun teet sen <3

      Jos se sieni toimii, kerro heti. Haluan, että tämä ihohuokosasia on omassa hallinnassani. Sitten voin halutessani myös olla tekemättä sille mitään.

      Poista

Kahvinjuontipäiväkirja+ Blog design by labinastudio.