11.25.2016

Jännittävä uusi kokemus

Kaksipäiväinen migreeni, siis.

Itsediagnosoitu, toim. huom.!

En edes tiedä, kuuluuko tämä kuvaan, mutta eilen kaadoin päälleni kömpelyyksissäni hyvin kuumaa vettä, koska särki päätä ja siinä jotain töhelsin, ja tänään aloitekykyni meni tasolle, jossa etsin esimiestäni, jotta hän käskisi minun mennä lääkäriin.

"Eikö sinne lääkäriin voisi vain mennä?" kysyi työtoveri.

No voisi tietysti. En vain itse osaa enää. Tarvitsen käskyn.

Enkä pysty keskittymään siihenkään, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä. Ihan helvetisti tekemistä olisi, mutta se jotenkin hajoaa edessäni.

Mies käyttää tätä tekosyynä sille, että en voi juosta illalla; minä käytän tätä tekosyynä sille, etten voi mennä pikkujouluihin. Win some, lose some. Juoksulenkin menetys harmittaa eniten, mutta voihan sitä ihminen ihmeparantua, eikö voikin?

Kahviakaan ei tee mieli. Se blogin nimestä sitten.

2 kommenttia

  1. Tämä kaikki kuulostaa kauhealta. Toivottavasti sait käskyn mennä lääkäriin.

    Kehottaisin kuitenkin juomaan kahvia vaikkei tee mieli. Mulla tulee kahvittomuudesta ihan hirveä hedari, just semmoinen migreenimäinen, ettei voi muuta kuin maata silmät kiinni liikkumatta pimeässä huoneessa. En aio ikinä luopua kahvista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kauheaa. Etenkin se aloitekyvyn katoaminen.

      Tarkennan kyllä väitettäni sen verran, että olin toki juonut kahvia; olin vain päässyt tilaan, jossa ei tehnyt mieli kahvia. Tai ruokaa. Migreeni voisi tietysti olla hieno tapa pudottaa pari kiloa.

      Poista

Kahvinjuontipäiväkirja+ Blog design by labinastudio.