6.02.2017

Tuntea tunnetta

Olen tuntenut viime aikoina oloni paskaksi ja aikaansaamattomaksi, ikään kuin tiivistetysti ilmaistuna.

Ei sillä, etteikö vyyhteen olisi sotkeutunut kaikenlaisia muitakin tunteita, lähinnä negatiivisia, eikä silläkään, että tämä olisi koko tunne-elämäni kirjo tai sen kaiken määrittävä suunta, mutta.

Mietin jo pitkään, olenko lievästi masentunut tai jotain, mutta sitten tajusin - kauhukseni - että kyse voi olla (ja todennäköisesti on) myös siitä, että OLEN paska ja aikaansaamaton; ja että jos näin on, on syytäkin, että siltä myös tuntuu.


P. S. Menin sinne futikseen kuitenkin. Nolosti jälkijunassa, mutta voitin itseni ja menin, enkä jaksa tässä enää mitenkään kärvistellä sen suhteen, että olen nolo. Siinä asia, jonka kanssa olen aika sinut.

2 kommenttia

  1. Kuules, sinä olet mahdollisesti aikaansaavin ja aktiivisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Ihailen myös laajaa ajatteluasi ja avarakatseisuuttasi.

    Siitä en osaa sanoa, oletko masentunut, mutta kyllä en suostu hyväksymään, että haukut itseäsi paskaksi, koska se ei millään tasolla pidä paikkaansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletpa ihana. Ihan tosi. On ihanaa kuulla, että noinkin voi nähdä, vaikka sitä ei ihan juuri nyt osaisi sisäistää.

      Olen joskus kuullut, että ihmisestä kertoo jotain se, millaisia ystäviä hänellä on, missä tapauksessa eräillä voisi kilahtaa hattuun ihan vaan tieto siitä, että sinä olet ystävieni joukossa.

      Poista

Kahvinjuontipäiväkirja+ Blog design by labinastudio.